Hollandsnieuwe Klantenservice
Beoordeling:
Beoordeling:
Bellen met 1808 kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Telemedia.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Heeft u een vraag voor de Hollandsnieuwe Klantenservice? Telefoonklantenservice weet welk u nummer u moet hebben.
De Hollandsnieuwe is een telecomaanbieder waar u losse telefoons kunt kopen, maar ook zeker voor abonnementen. Ook kunt u bij Hollandsnieuwe nog een prepaid kaart kopen en deze bij hollandsnieuwe gaan opwaarderen. Zo verkoopt de telecomaanbieder telefoons van verschillende bekende merken zoals LG, Samsung en Huawei en verkoopt het abonnementen van onder andere Telfort, Hi en Vodafone.
De klantenservice van Hollandsnieuwe kunt u bereiken op twee nummers. U moet de keuze maken of u privé of zakelijk belt. Aan de hand van die vraag kunt u hieronder vinden welk telefoonnummer u moet bellen.
De klantenservice van Hollandsnieuwe kunt u bereiken op twee nummers. U moet de keuze maken of u privé of zakelijk belt. Aan de hand van die vraag kunt u hieronder vinden welk telefoonnummer u moet bellen.
Keuzemenu Hollandsnieuwe contact
De klantenservice van Hollandsnieuwe maakt gebruik van het volgende keuzemenu:
Tekst : Welkom bij Hollandsnieuwe. Je kunt voor al je vragen ook terecht op onze site www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice
-De totale toetscombinatie staat tussen haakjes-
TOETS 1 — Wil je een medewerker spreken en ben je al klant bij Hollandsnieuwe
‘ Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je je mobiele nummer van Hollandsnieuwe in te toetsen. Toets nu je mobiele nummer in’.
TOETS 1 — Voor vragen over de status van je bestelling
TOETS 2 — Voor vragen over nummerbehoud
TOETS 3 — Voor vragen over internet-instellingen op je toetsel
TOETS 4 — Voor vragen over bellen, sms-en, en internet met Hollandsnieuwe
TOETS 5 — Voor vragen over je verbruik of opwaarderingen
TOETS 6 — Voor overige vragen
TOETS 2 — Als je nog geen klant van ons bent
‘ Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je een keuze te maken uit de volgende opties’.
TOETS 1 — Voor vragen over de status van je bestelling (2+1)
TOETS 2 — Voor vragen over nummerbehoud (2+2)
TOETS 3 — Voor vragen over internet-instellingen op je toetsel (2+3)
TOETS 4 — Voor vragen over bellen, sms-en, en internet met Hollandsnieuwe (2+4)
TOETS 5 — Voor vragen over je verbruik of opwaarderingen (2+5)
TOETS 6 — Voor overige vragen (2+6)