Klantenservice Zilveren Kruis
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Zilveren Kruis?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Beoordeling:
Bellen met 1808 kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Telemedia.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Wanneer u een of meerdere verzekeringen bij het Zilveren Kruis heeft afgesloten, kan het zijn dat u graag contact met hen wilt opnemen. U heeft bijvoorbeeld een vraag over een nieuwe verzekering of over de hoogte van uw polis. Ook kunt u bijvoorbeeld moeilijkheden hebben met het declareren van een behandeling of u kunt niet inloggen op de website. Allemaal mogelijkheden waarom u contact met de klantenservice op zou kunnen nemen. Zij zijn te bereiken via een speciaal daarvoor opgericht telefoonnummer. Klantenservice Zilveren Kruis is daarentegen niet alleen telefonisch te bereiken via het telefoonnummer. Klantenservice Zilveren Kruis is ook via het internet bereikbaar, zoals tegenwoordig gebruikelijk is bij de meeste grote bedrijven. Verder is, naast eerder genoemd telefoonnummer, klantenservice Zilveren Kruis ook te bereiken via het internet en wel op diverse manieren. Zo hebben zij een uitgebreide online helpdesk. Hier kunt u, in plaats van via het telefoonnummer, Klantenservice Zilveren Kruis vragen stellen. Deze worden dan beantwoord door een medewerker of het antwoord staat tussen de veel gestelde vragen op de website.
Een voordeel van contact opnemen via de telefoon is dat u snel te woord wordt gestaan door een ander mens. Veel mensen geven nog steeds de voorkeur aan menselijk contact wanneer ze vragen hebben, in tegenstelling tot contact via het internet wat toch een stuk minder persoonlijk aanvoelt. Zeker wanneer u een moeilijke vraag heeft, kan het prettig zijn om contact te hebben met een medewerker van de klantenservice. Op de website van Zilveren Kruis valt te lezen dat de maximale wachttijd slechts vijf minuten is. U wordt dus niet alleen goed geholpen maar ook nog eens snel geholpen. Op de website kunt u ook vinden hoe lang het duurt voordat u antwoord heeft op uw vraag via de andere contactmogelijkheden die Zilveren Kruis aanbiedt. Zo krijgt u, als u uw vraag via Twitter stelt, binnen 14 uur een reactie. Als u uw vraag stelt op het forum van de zorgverzekeraar krijgt u volgens de website binnen 24 uur een reactie. Kijk eens op de website voor meer informatie over alle mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met deze zorgverzekeraar.
Zilveren Kruis moedigt haar klanten, of potentiële klanten, aan om contact op te nemen met de klantenservice, wat uw vraag, opmerking of klacht ook mag zijn!
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Zilveren Kruis?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Bel: 1884 (100cpm)
1571 reacties. Reactie plaatsen