NS Jaarabonnement Klantenservice
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van NS Jaarabonnement Klantenservice?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Beoordeling:
Bellen met 1808 kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Telemedia.
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Heeft u een vraag voor de klantenservice van NS Jaarabonnement? Stel uw vraag via het telefoonnummer dat Telefoonklantenservice voor u beschikbaar heeft. Deze vind u hier:
0314 66 80 66 (lokaal tarief)
Met een NS Jaartrajectabonnement stap je zonder nadenken in jouw vertrouwde trein. Zo’n abonnement is handig voor de dagelijkse route naar het werk en bovendien profiteer je buiten je vaste traject van 40% korting op je treinreis! Doordeweeks na 09:00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag!
TOETS 1 — Als u belt voor het aanvragen van een vervangende Ov-chipkaart waarop een studentenproduct is geladen
TOETS 2 — Voor het beeindigen van uw NS-OV-of Jaartraject-abonnement
TOETS 3 — Voor overige vragen
Hulp nodig met het vinden van NS Jaarabonnement Klantenservice?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
1343 reacties. Reactie plaatsen